pátek 26. července 2013

LARRY is only BROmance.

Hello guys:) Předem chci napsat,že nechci nikoho urazit,jen vyjadřuji svůj osobní názor.Už podle názvu článku asi každá Directionerka ví o co se jedná,ale těm co to neví to přiblížím.Jedná se o Louise a Harryho spolu,jako Romanci,proto mají své společné jméno 'Larry Stylinson'.
Moc si nedokážu vysvětlit,proč to ty holky,respektive skupina holek s názvem Larry Shippers vůbec dělají.Jediný rozumný vysvětlení je,že byli prostě platonicky zamilované do jednoho z nich a ztratili naději,že ho někdy aspoň uvidí,natož budou jejich přítelkyně.A to je podle mě špatně,každý by měl věřit ve své sny.
Posledních pár dní jsem se v tom hodně vrtala a musím uznat,že některé ty videa jsou opravdu věrohodné,ale pořád si říkám,že nás ty fakta zaslepily a není to tak.Jinak,nejsem LS,spíš ES. Tohle je to video,má 45 minut,stačí se podívat na takových 10 http://www.youtube.com/watch?v=VCtgmLzqSno . Upřímně? s některých videí se mi dělá zle.
Všechno kolem toho mě svým způsobem i bolí,protože kdyby to byla pravda,znamenalo by to,že nám kluci celé ty 3 roky lhali,já vím,že musí,ale aspoň nějaký náznak nebo něco podobnýho.
Ty jejich doteky,ty pohledy,je to hrozně zvláštní.Určitě bych nebyla hater,a nezačala bych je odsuzovat,kdyby byli spolu,ale byl by to nezvyk,prostě nevím.Pořád bych je milovala a podporovala,v tom jsem si jistá!

Ale nejvíc mě štve,jak se LS snaží hrozně všem ten názor vecpat do hlavy a jak vidím tak se jim to daří.Ty stránky co mají na facebooku mají některé přes 10tisíc likes,ty cizí i víc,je to až neuvěřitelné.
A kdyby to byla lež,což doufám ,že je,víte jak to musí všechny bolet? myslím Louiho,Harryho ,ale i El,musí je to hrozně bolet,když jim vlastně ty holky tak ubližují.Musí to být hrozné,když po nic pořvávají 'Larry' 'I hate Eleanor' a nebo jsou trendy #Larryisreal tohle je na mě už trochu silný šálek kávy.A ještě horší musí být,když se Harry s Louim nemůže bratrsky obejmout po vydařeném koncertu,protože by jim holky začali říkat,že jsou gayové a řekli by,že je to důkaz Larryho.Potom je lesba nebo gay vlastně každý,když už takhle teda přemýšlíte.

Nejvíc mě,ale vadí ty fake fotky co vytvářejí,pár jich tu dám.Některé ty věci co dělali jsou čistě ze srandy a nebo momentky.Nemůžu to říct jistě,ani jednoho z nich neznám,ale prostě jsme jen zaslepení já si myslím:)
Nejhorší na tom je,že ty holky zničily to přátelství,které měli.Viděla jsem hodně videí s Elounor a tak jak se díve Loui na El se nedíval na nikoho,tak zamilovaně.Oni jsou jako kopie sebe samého,není možný aby byl prostě Loui gay a El byla jen podstrčená.Nebo ty jejich teorie,že jsou trojčata,Eleanor,Tina a Gretchen,je to až k smíchu,taky vypadám jinak,když si jinak načešu vlasy a jsem vyšší když si dám boty na podpatku.
Neskutečným způsobem mě překvapilo to,jak lidi spojují některé jejich tetování,které vlastně společně ani význam nemají a nebo určují,které s Harryho tetování je tetování gayů,to je i na mě už moc.Je pravda,že některé tetování mají společné,bože však jsou to nejlepší přátelé a chtějí mít nějakou vzpomínku.Nepiště mi sem,že Zayn a Niall jsou taky nejlepší přátelé a nemají společné tetování-__-
Pro shrnutí,na Larryho věřím i nevěřím,pořád je tu nějaké pro a proti! Můj názor je ten,že kdo nemá nejlepšího kamaráda ,nemůže to jejich přátelství pochopit.
Je pro mě poměrně těžký to psát,takže tohle by asi stačilo,děkuju za pochopení:)

Jako tohle myslíte vážně? co by si mysleli,kdyby to
viděli?
                                                    Obyčejné přátelské objetí:)

                                                         with love,Denn xx


Žádné komentáře:

Okomentovat