neděle 1. prosince 2013

Informational article

Hello awesome people:)
Omlouvám se,že jsem dlouhou dobu o sobě nedala vedět a nenapsala jsem žádný příspěvěk.Snad to bude lepší.Chtěla bych vám zároveň poděkovat,nejde tady o podporu spíš o to,že jste si udělali čas a přečetli si výplody mé fantazie v těch pár článcích.Podpora,to je velmi široký pojem,ale vyjadřuje všechno v jednom slovu.Je to o tom,podporovat někoho ať dělá cokoliv.Ať už to za něco stojí nebo ne..Někdo si určitě řekne,jakou podporu myslím,když mi nikdo nic nekomentuje ani nevyjadřuje to,co si myslí o mých článcích.Pár holek mi psalo ohledně toho,jaké články by na mém blogu uvítaly,což mě hrozně překvapilo a zároveň mile potěšilo:) Ale když jsem s tímhle blogem začala,bylo tady pár zobrazení a to jen od mých kamarádů,kterým jsem blog poslala,aby mi na něj řekli svůj názor:)
Zdálo se mi,jakobych šla jeden den spát a druhý den můj blog vidělo 313 lidí.Vlastně..když se nad tím tak zamyslím,bylo to tak.
Ještě jednou vám opravdu děkuju a budu ráda,za každý názor,ať už milý či nemilý.Jen prosím,nadávky na to,jak na to nemám a podobně jsou triviální,ale klidně mi je napiště,aspoň budu vedět v čem se zlepšit:)
Další článek bude 30 shades of me,už tady je článek o mě,ale tohle pojmu trochu jinak:)
Byee:) Love ya all xx


                    with love Denn xoxo                       

Žádné komentáře:

Okomentovat