úterý 23. července 2013

That's all about me.

ahoj:) pro začátek si myslím,že by bylo dobré abych se představila a napsala,proč jsem ten blog vlastně založila:)

Založila jsem ho vlastně jen proto,abych měla kam vypouštět své pocity,dojmy a podělit se s ostatními o kousek sebe,nejsem žádná spisovatelka,takže nečekejte žádná mistrovská díla:)

Nemá cenu jsem psát o sobě dlouhé slohy,stejně nejsem ničím zajímavá.Jak jste asi zjistili,jmenuju se Denisa a své jméno nenávidím.Bydlím v malé vesničce,kterou nikdo z vás nezná,takže nemá cenu se o ní zmiňovat.Je mi 14 let.Nevím jestli je to dobře,nebo špatně,ale jsem absolutně závislá na své nejlepší kamarádce,ona je jediná,která mě chápe,rozumí mi a stojí vždycky při mě,udělala bych pro ni všechno.Moje další posedlost je britsko-irská skupina,kterou zná na sto procent celý svět,takže určitě i ty.Mluvím o One Direction.Tihle kluci mi toho dali strašně moc,dneska jsou to přesně 3 roky co jsou spolu a jsem na ně pyšná.Dali mi něco do života,změnili mi ho tak neuvěřitelným způsobem a ani to neví,můj sen je zažít ten pocit,co zažívá milion holek po celém světě,zažít ten pocit,když budu stát mezi Directioners ze světa a fandit lidem,kteří nás spojili.Nenávidím svoji postavu,nelíbí se mi ani můj obličej,ale člověk by se měl naučit milovat své chyby,protože ty ho dělají tím kým jsou,ale moc se mi to zatím nedaří.Dřív jsem měla hrozně moc snů,ale nebyla jsem schopna jim věřit,nedokázala jsem to,ale potom se tu objevila osoba,která mi změnila život,znovu mluvím o mé nejlepší kamarádce,díky ní věřím snad ve všechno.Jsem náladová,někdy až moc sebekritická,citlivá,nemyslím si o sobě,že jsem krásná.Snažím se být sama sebou.Mám zelené oči,středně dlouhé vlasy,mám blond ombre,jsem spíše menšího vzrůstu.Řídím se mnoha hesly,v dalším článku je možná sepíšu a napíšu proč se nima řídím:) Nenávidím haters.Sama sem jich pár měla,své komplexy si vybíjeli na mém asku,myslím,že určitě znáte tuhle stránku,která byla založena za účelem obyčejných otázek,ale funguje spíš jako jakási schránka pro lidi,kteří mají problém sami se sebou,tak si to vybíjí na ostatních.Nejím špenát a houby.Moje snad neoblíbenější barva je modrá,červená,zelená,ale nevadí mi žádná barva:) Miluju angličtinu,chtěla bych se jí dál věnovat a umět mluvit plynule tímto jazykem.Ze všechno nejvíc bych chtěla bydlet v UK.Londýn je opravdu nádherné město a vyhovuje všem mým potřebám.Pomáhám jen těm lidem,u kterých vím,že si to zaslouží! Teď mě už nic nenapadá,nic zajímavého,respektive důležitého co bych o sobě mohla napsat,příště.Jenom,doufám,že se vám můj blog bude líbit:3
                         
                                                                  with love,Denise xx

Žádné komentáře:

Okomentovat