středa 24. července 2013

tattoos

Tohle bude jeden z článků,které nikdo neuvidí a ani si nepřečte,protože nesdílím svůj blog na sociálních sítích,ale je mi to vlastně jedno,dělám to pro zábavu:) I když by nebylo špatný ho hodit na facebook,ještě uvidím,ale lidi jsou svině a ještě by mi ho zkritizovali,takže si ho asi nechám pro sebe.Řeknete si co to má za smysl,mít blog,dělat si tu práci s psaním článků o ničem,vlastně na to ani odpověď nemám.V tomto příspěvku napíšu svůj názor na tetování a všechno to ,co by případného čtenáře mohlo zajímat:) Budu to dělat v částečně v podobě rozhovoru a částečně v podobě normálního souvislého článku:) Už předem ,bych chtěla napsat,že v dalším článku,který napíšu možná ještě dneska,bude můj názor na Larryho. Hope you like it xx

so,let's go xx

1.Chtěla by si tetování?

Samozřejmě,že chtěla.Moje maminka je,ale toho názoru,že jsem na to malá,že si tím zničím tělo a podobně.No já vím,že si na to jednou našetřím a prostě si ho udělám a potom jí ty keci budou houby platné,asi to zní divně,svou mámu miluju,ale tohle na ní nenávidím,brání mi v mým snech a v tom,co chci nejvíc ze všech.To jsem trochu odbočila od tématu.Chtěla bych tetování,které budu mít společné se svou kamarádkou a nebo něco co nás bude spojovat:) jako třeba to,co je na fotce u téhle otázky! 

2.Jaký máš na tetování názor?

 Tetování je pro mě něco, co má smysl,něco co pro každýho člověka něco znamená a má k tomu nějaký citový vztah.Neznám člověka,co by měl tetování jen tak pro nic za nic,ale jsou tu lidi,kteří ho mají jen proto,že je to in a to nechápu.Pro každého to něco znamená.Znám lidi,kteří tam mají vytetované jméno své lásky,nebo datum narození jejich dítěte.I pitomé kolečko,nebo hvězdička má význam,a to se mi na tom líbí,příjde mi to zajímavé,zvláštní,ale hrozně hezké.To,že to zůstane napořád mě nabíjí takovým pocitem,který jsem ještě neměla,prostě mě to nutí si ho udělat,chci mát nějakou vzpomínku:)

3.Obrázek tvého nejoblíbenějšího tetování? 

Tohle je tetování,které musím za každou cenu mít.Už jenom ten obrázek pro mě znamená hodně,protože nikdy by se nemělo přestat věřit ve své sny jen kvůli tomu,že se něco nepovedlo nebo,že nám v tom někdo stojí.Vždycky by se mělo věřit ve své sny,proto tohle tetování.Já sama jsem naivní,ale neříkám tomu naivita,jen věřím:)

 Tohle tetování je druhé v pořadí,které určitě chci,nemusí být na zápěstí,ale někde prostě chci aby bylo.Má pro mě smysl a mám k němu nějakou citovou vazbu i když ho ještě nemám.Moje nejlepší kamarádka,o které se zmiňuju už asi po 3,mi vždycky říká,ať se nevzdávám a já s ní souhlasím,je tu se mnou ve všem.

U tohohle tetování stojí za zmínku.Každý by mě věřit v sám sebe,když se něco nepovede,tak je to znamení,měli bychom vždycky jít dál,odrazit se ze dna a pokračovat.Život je jenom jeden.Tím se vracíme znovu k předešlému tetování.Možná by nebylo špatné zakomponovat tyhle dvě tetování k sobě,něco jako 'Never give up and believe in yourself' myslím,že by to vypadalo pěkně a zase by to pro mě něco znamenalo:) Podle mě má každé zaškobrtnutí smysl,všechno má smysl a je to náznak toho,že musíme bojovat a nevzdávat se:)
 Tady jde ten text špatně vidět.Slečna nalevo má napsané 'you see all my light' a slečna napravo 'and you love my dark'. Podle mě je to nádherné,a přesně o tomhle je to nejlepší kamarádství,pochopit a příjmout chyby druhého,ten kdo nemá nejlepšího kamaráda/ku to nedokáže pochopit.Taky by to nebylo špatné si ho udělat,už jak bylo u té první otázky,klidně bych si s ní udělala tohle:)




Tak,a tohle by byla třetí a asi poslední varianta toho kamarádského tetování.Je to jednoduché,ale v jednoduchosti je krása.Hrozně se mi to líbí,má to jednoduše něco do sebe:) Vlastně jsem se o tomhle tetování už bavila i  s kamarádkou.Ona se asi nedá pochopit podstata toho tetování,protože pro každého by to zase znamenalo něco jiného.



Tak,gratuluju těm,co to přečetli až do konce,měla jsem v plánu víc těch otázek,ale jaksi se mi zablokoval mozek,že jsem to zapomněla,tak to nechám jenom takhle.Mám mnohem víc obrázků,ale nechtěla jsem tím zbytečně prodlužovat článek.

Nemusíte mít na to stejný názor jako já,ale nikdo mi ho nevezme:3
Kdybych to měla shrnout,tak bych asi napsala,že prostě toužím po tetování,a určitě neskončím u jednoho.Na někom se mi nelíbí jak mají potetované skoro celé tělo,nebo aspoň celé ruce, no na někom se mi to líbí a nedokázala bych si ho bez toho představit.Pokud máte ještě nějakou otázku,napište:)
Předem se omlouvám za špatné poskládání textu,ale nejde to jinak:) 

Do komentářů mi napište vlastní názor,budu ráda za každou odezvu:)

                                                              with love,Denn xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat