sobota 9. srpna 2014

PRETTY LITTLE LIARS TAG / WHO IS -A?

Zdravím všechnyy:))))))
Hrozně mě mrzí,že jsem zase tak dlouho nepřidávala,já už se asi ani omlouvat nebudu,protože bych to dělala pořád dokola,ale naposled..omlouvám se.
Dneska jsem se rozhodla ,protože jako hromada dalších jsem i já fanouškem seriálu pretty little liars,natočit tag ,který má několik otázek a budu moc ráda když ho použijete taky a do komentářů mi dáte odkaz na vaše video nebo článek:) Snad se někomu s tímhle článkem zavděčím,protože chápu,že ne každý má ten seriál rád,no já osobně ho zbožňuju:)

let's do thissss
1.Oblíbená postava a proč?    Tohle je fakt složitá otázka,kdybych měla napsat jen jednu,asi by ta otázka neměla smysl,protože jednu bych nevěděla.Rozhodně Toby,ten je naprosto perfktní,miluju ho.Už od první série jsem se do něj zamilovala! Určitě i Spencer a Hanna,protože mají skvělej smysl pro humor a jsou dokonalý jen tak by the way:) A Emily a Aria jsou taky perfketní.Fakt složitá otázka.

2.Kdyby jsou mohla být jakákoliv postava,která by jsi byla a proč?
  Určitě Emily,je dokonalá,klidně ještě Hanna:) No a nebo -A,být tak neviditelná musí být skvělý:D (dělám si sradnu)
 
3.Oblíbený pár?
 To je jasný,na sto percent Spoby!

4.Jak dlouho seriál sleduješ a jaká byla tvoje první reakce?
   Já se přiznám,seriál jsem začala sledovat tento rok a protože jsem byla nějakou dobu doma po operaci tak jsem za 14 dní stihla všechny 4 série,jsem maniak.Moje první reakce? Doslova mě to pohltilo,nemohla jsem se od toho odtrhnout,do rána jsem se na to koukala,hah

5.Zpíváš si úvodní znělku?
  To je snad jasný,že jo.Když jsem se na to koukala 14 dní v kuse a slyšela několikrát po sobě to samé,tak mě to omrzelo,ale to už je za mnou:D

6.Čí styl se ti líbí nejvíc?
 Tak to je úplně tutovka,je to určitě Aria a Hanna.Aria má krásný kousky,ale nevím jestli bych to ve skutečnosti nosila a Hanna má takovej spíš ležérnější styl a to je něco pro mě:) No ani styl Emily není k zahození,Spencer je spíš elegantnější a to není extra pro mě:)

7.Nejvíce šokující věc/scéna?
 Tak každej díl je něčím šokující,ale nejvíc bude asi když zjistili ,že Ezra napsal tu knížku a znal holky ještě před tím.Je tak dalších milión věcí,ale teď si z fleku nevzpomenu:)

8.Zvyk kterej dodržuješ při sledování?
 Tak musím říct,že nedodržuju asi žádný,ale hodně často u toho jím,líp si to vychutnám,obzvlášť když mám špatnej den,blbou náladu,tak si sednu a přežeru se k smrti:D

9.Co jsi myslíš o Jenně?
 Jenna je sama o sobě hodně zvláštní postava,nedokážu ji zařadit ani do jedné kategorie,je takovej mezník celýho seriálu,moc toho o ní nevíme,jen to,že má důvod být na Alison a vlastně i ostatní holky dost naštvaná.

10.Kdo je podle tebe -A a proč?
  No tak aby to nebylo tak na dlouho,tak to shrnu.-A bude podle mě někdo,kdo věděl,že Bethany byla sestra Alison a někdo o tom věděl,a ten někdo je -A.Chápete? protože já ne.Hodněkrát je tam scéna s těma dvojčatama v rudých kabátech a Alison o tom mluvila a ta jedna zabila tu druhou,no nevím.A obzvlášť jak chránila Mrs.D někoho kdo praštil Alison,proč by to dělala pokud by to nebyl někdo blízkej?

11. Jaké odhalení by sis nejvíc přála v další sérii?
  Tak asi jako každý bych chtěla vědět kdo je -A.Jen doufám,že to neskončí bez vysvětlení.Aby to nedopadlo tak,že se nedozvíme kdo to je a seriál bud ekonec.Protože skoro jako každý mým hlavním cílem je vědět kdo je -A.Ne že bych na to koukala jen proto,to ne,ale je to hlavní cíl.





Nakonec bych chtěla jen říct,že pll fakt miluju a těším se vždycky na další díly,nevím co bych bez toho dělala:)
Mějte se krásně,u dalšího článku ahoj:) miluju vás ♥
                                                                    Denise xoxo


Žádné komentáře:

Okomentovat