pátek 4. dubna 2014

From the OLD to the NEW.


Hi cutiesss:3 Už to bude asi vážně znít jako klišé,ale omlouvám se,že dlouhou dobu nebyl žádný článek,teď toho mám před zkouškama opravdu hodně,snad pochopíte:) A další důležitá věc,udělala jsem novej ask,protože na ten předešlej jsem zapomněla heslo.Dám ho až dolů,aby mi to nepokazilo vzhled celého článku:)
Takže,doufám,že pořád bloumáte nad tím,o čem tento článek vlastně bude.Asi se každému z vás už někdy přihodilo,že najde někde hluboko ve skříny staré džíny,které nespatřily světlo světla už staletí,ale stejně si pamatujte,jak pohodlné byly.Přesně tohle se mi stalo dneska odpoledne a jelikož je dneska venku tak hezky,tak jsem se rozhodla své staré,ošuntělé a vyšoupané džíny změnit v novou a trendy záležitost:)

HERE WE GOOOOOOOO!!

Snad každý zná oblíbenou metodu zdobení triček a dalších kousků oblečení, a tou je batikování. Hippies,květiny všude kam se podíváte,dobrá nálada,barevná trička,to snad znáte všichni.V 60 letech to byla móda století a jak asi všichni víte,všechno se vrací,batikovaná trička i džíny najdete snad v každém druhém obchodě.A tak jsem se rozhodla snad za zlomek ceny,za jakou to koupíte v obchodě si jeden kousek do svého šatníku vyrobit sama:)



Jako první věc budete potřebovat SAVO,tohle je asi základní složka,kterou budete pro výrobu džínů potřebovat.Ale v práci s ním pozor,může vám poškodit oblečení,ale i nějak poleptat kůži,ne sice nějak vážně,ale někdo na něj může mít špatnou reakci:)




Další věc,která navazuje na práci se Savem ,jsou rukavice.Ochráni vám ruce před poškozením od látky:)

Potom budete potřebovat dva kbelíky nebo větší misky.Jedna na obyčejnou vodu a druhá na Savo,ale to bych doporučovala větší,aby se do ní džíny vlezly celé:)


 Jako další vám postačí obyčejná tkanička ze starých bot,nebo nějaký provázek,stará gumička,cokoliv.Ale gumičku bych doporučovala jedině bílou,protože barevná by dala džínám ještě další odstín:)


A v neposlední řadě samozřejmě ryfle.Nejlepší jsou v tmavých barvách,aby to dobře vyniklo.

Do misky,případně kbelíku s čistou vodou si ryfle namočíte,dávejte pozor na to,aby byly opravdu celé mokré.Poté je svážete,už předem připravenou tkaničkou,provázkem,čímkoliv co máte po ruce:) Nebojte se toho,vyhrajte si nad tím,protože tenhle krok je asi ze všech nejdůležitější:) Potom ryfle ponořte do sava,nezapoměňte na rukavice:)



Nějak takhle ty kalhoty vypadají asi po 2 až 3 hodinách.Je možný,že to u vás bude jiné časové rozmezí,ale měla jsem hold málo Sava.Když jsem je z téhle ''příjemně'' vonící lázně vytáhla,Savo jsem zředila vodou a vylila do kanálu,doporučuji dělat venku. Potom jsem se z nich další půl hodiny snažila dostat zbylé Savo,nejlepší je ty ryfle oprat,aby jsme se zbavily zápachu a pozůstatku Sava v látce:3

No a nějak takhle vypadají ryfle už v celé své parádě.Myslím,že jsem jim dala krásný nový kabátek.Ne každému se to bude líbit,ale mě se to líbí.Mají místy původní barvu džínů,jak nečekané,a místy taky jemně popelavou,na fotkách to asi nepůjde vidět,ale to snad vůbec nevadí:)


Zepředu♥

Detail ze předu.


Zezadzu♥
Detail ze zadu.


Omlouvám se za hodně dlouhý odstavce,ale vážně jsem se snažila a doufám,že se vám to líbilo a pošlete mi do komentářu vaše výsledky,budu jenom ráda:3

ask: http://ask.fm/LWOH

                                                        with love,Denn xoxo

2 komentáře: